تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/04/06 - 12:26
کد خبر: 399998

فریزر صندوقی - لیست بهترین فروشندگان یخچال‌های صندوقی (خانگی و صنعتی)

صنایع برودتی نارنیا سرما ارائه دهنده انواع فریزرهای صندوقی با گنجایش های مختلف و استفاده از بهترین متریال جهت نگهداری گوشت، بستنی و ... طراحی و تولید می کند.جهت ثبت سفارش این محصول با استیکر دلخواه شما با کارشناسان فروش نارنیا سرما تماس حاصل فرمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فریزر های صنعتی از ضروری ترین تجهیزات در هایپر مارکت ها و فروشگاه ها بشمار می روند.که با توجه به فضای فروشگاه شما می توان از مدل ایستاده (فریزر ایستاده) و یا خوابیده (فریزر صندوقی) آن استفاده کرد.

اگر فضای کافی در مکان تجاری شما وجود ندارد فریزر صندوقی بهترین انتخاب برای شماست زیرا بر خلاف اینکه فضای کمی را اشغال می کند گنجایش بالایی برای نگهداری محصولات شما را دارد.جنس بدنه فریزر صندوقی سوپری اشاره کرد جنس بدنه ی فریزر ها از گالوانیزه ورقه رنگی می باشد و همچنین برای جلوگیری از هدر رفت انرژی از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده جنس درب های یخچال بستنی که سکوریت نشکن می باشد که حوادثی که بعد از شکستگی رخ می دهد را به حداقل می رساند و این قابلیت که به طرفین باز و بسته می شوند برای مشتریان مزیت محسوب می شود همچنین مجهز بودن به سیستم کنترل دما و نوفراست این دستگاه را به یک فریزر صندوقی بدون برفک تبدیل می کند. 

فریزر صندوقی - لیست بهترین فروشندگان یخچال‌های صندوقی (خانگی و صنعتی)

در ابتدا باید گفت همانطور که فریزر صنعتی انواعی دارد فریزر صندوقی نیز سه نوع می باشد.
  1. فریزر صندوقی فروشگاهی
  2. فریزر صندوقی خانگی
  3. فریزر صندوقی استیل

• فریزر صندوقی فروشگاهی

از فریزر های صندوقی مغازه و فروشگاهی برای نگهداری بستنی ،مواد غذایی دستبندی شده ، انواع مواد پروتئینی و.... استفاده می‌شود. فریزر های فروشگاهی در لیتراژ های مختلف تولید می شوندکه شامل فریزر صندوقی ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری، ۶۵۰لیتری می باشند  که به ترتیب دارای ابعاد کوچک، متوسط، بزرگ به طول ۱/۲۵، ۱/۵۰، ۱/۶۵ هستند.
 فریزر بستنی دارای درب های شیشه ای کشویی از جنس سکوریت نشکن به صورت محدب و همچنین بدنه ای از جنس گالوانیز و عایق بندی تزریق پلی یورتان می باشد.

 

• فریزرصندوقی خانگی دو درب

فریزر صندوقی - لیست بهترین فروشندگان یخچال‌های صندوقی (خانگی و صنعتی)

فریزر  خانگی صندوقی در ابعاد کوچکتری نسبت به فریرر صندوقی فروشگاهی و فریزر صندوقی استیل می باشد و در خانه، آشپزخانه های کوچک رستوران ها، کافی شاپ و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فریزر صندوقی کوچک در لیتراژ های ۲۶۰ لیتری و ۳۰۰ لیتری به صورت تک درب و دو درب تولید می‌شود که در سه رنگ بندی آبی، سفید، زرشکی موجود می باشد. همچنین دارای درب‌های قفل و کلید دار همینطور دارای عایق بندی تزریق پلی یورتان است. ابعاد فریزرصندوقی خانگی به طول ۸۳×۶۱×۱/۰۵  میباشد.

 

• فریزر استیل صندوقی

فریزر صندوقی - لیست بهترین فروشندگان یخچال‌های صندوقی (خانگی و صنعتی)

از فریزر صندوقی استیل به دلیل دمای زیر صفر فریزر می توان برای فریز کردن برای نگهداری انواع مواد غذایی از جمله: گوشت، مرغ، ماهی، اسکلت مرغ و.... مورد استفاده قرار میگیرد.
از فریزر طرح قدیم با قدرت کمپرسور بالا می‌توان به عنوان خشک کن بستنی نیز استفاده کرد. فریزر استیل صنعتی دارای بدنه تمام استیل ۳۰۴ نگیر که ضد خش و زد زنگ است  در لیتراژ های مختلف در دو نوع چهاردرب و شش درب تولید می شود همچنین دارای عایق بندی  پلی یورتان می باشد. 
ابعاد فریزر صندوقی استیل

- چهاردرب 1/25cm×68cm×90cm
- شش درب 1/86cm×68cm×90cm

مشخصات فنی فریزر صندوقی
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
نوع عایق تزریق پلی یورتان
جنس درب شیشه ای
نوع درب  سکوریت نشکن
استیکر دارد/ندارد
امکان درج استیکر سفارشی دارد
رنگ بدنه سفارشی
سبد  دارد
نوع ترموستات دستگاه دیجیتال
دمای داخلی زیرصفر

قیمت فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی با توجه به تنوعی که دارد بسیار متفاوت است به طوری که به مواردی چون ابعاد و لیتراژ آن بستگی دارد همچنین قیمت فریزر صندوقی دو درب خانگی و قیمت فریزر صندوقی مغازه کاملا متفاوت هستند برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید به سایت های معرفی شده در ادامه مراجعه فرمایید.

نکات مهم در خرید فریزر خوابیده 

نوع محصول شما یکی از مهم ترین نکات در انتخاب نوع فریزر صندوقی می باشد زیرا این نکته ارتباط مستقیم با دمای فریزر دارد که پایین دما متعلق به فریزر صندوقی استیل می باشد در دیگر نکات می توان به مقدار و فضای سوپر مارکت فروشگاه و یا منزل شما اشاره کرد زیرا فریزر ها در ابعاد متفاوت تولید می گردند.

فریزر صندوقی چه مارکی خوبه؟

تولیدکنندگان زیادی در این حوزه فعالیت می کنند، که رقبای داخلی و خارجی زیادی دارند انتخاب اینکه کدام یک بهتر هستند بسیار دشوار است به همین دلیل تنها به معرفی آن ها می پردازیم.

 


فریزر صندوقی امین برودت

صنایع امین برودت از بهترین تولید کنندگان فریزر درب شیشه ای خوابیده می باشد که  با بیش از بیست سال سابقه با کادری متخصص در این امر توانسته است خود را به عنوان یکی از موفق ترین شرکتها مطرح کند و با تلفیق دانش روز دنیا همراه با تلاش متخصصین ایرانی جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد.لازم به ذکر می باشد که تمامی محصولات دارای کارنتی و خدمات پس از فروش هستند که مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده خرید نمایند.

لیست قیمت فریزر های صندوقی صنایع امین برودت


فریز درب شیشه ای آرامیس مارکت

صنایع برودتی آرامیس مارکت با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر صنعتی ایستاده و صندوقی  از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است.
محصولات تولید شده در مجموعه آرامیس مارکت را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت و همراه با ضمانت نامه خریداری کنید.

لیست فریزر صندوقی آرامیس مارکت


فریزر سوپرمارکتی خوابیده یخچال سازان

صنایع برودتی یخچال سازان تولید کننده انواع فریزر صندوقی بدون برفک پیشرو در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج از کشور عرضه کند.

فروش انواع فریزر صندوقی یخچال سازان


فریزر خانگی زئوس

صنایع برودتی زئوس دارای دو دهه فعالیت مستمر در فروش محصولات برودتی چون فریزر های فروشگاهی و سوپرمارکتی می باشد، که با بکارگیری کادری مجرب و بهترین متریال و با ارائه خدمات پس از فروش در تمامی استان های کشور،  توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

فریزر های صندوقی زئوس


فریزر خوابیده فروشگاهی اورانوس

صنایع برودتی اورانوس دارای با کیفیت ترین تجهیزات سرمایشی، به خصوص فریزر های خوابیده فروشگاهی با ۲۵ سال سابقه درخشان، این افتخار را دارد که در خدمت مشتریان عزیز و گرامی از سرتاسر کشور و همچنین کشورهای همسایه باشد. جهت اطلاعات بیشتر درباره محصولات و استعلام قیمت به سایت اورانوس مراجعه فرمایید.
فریزر صندوقی و مشخصات فنی صنایع برودتی اورانوس


فریزر خانگی دو درب نارنیا سرما 

 صنایع برودتی نارنیا سرما ارائه دهنده انواع فریزرهای صندوقی با گنجایش های مختلف و استفاده از بهترین متریال جهت نگهداری گوشت، بستنی و ...  طراحی و تولید می کند.جهت ثبت سفارش این محصول با استیکر دلخواه شما با کارشناسان فروش نارنیا سرما تماس حاصل فرمایید.

https://narniasarma.ir/


 فریزر صندوقی کوچک خانگی یخچال مارکت

صنایع برودتی یخچال مارکت تولید کننده و عرضه کننده فریزر صندوقی خانگی که با به کار گیری نیرو های مجرب و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان ارائه کند. متریال استفاده شده در تمامی دستگاه های برندیخچال مارکت، از شرکت های معتبر جهان وارد می شوند.

https://yakhchalmarket.ir/


فریزر استیل کلدسنتر

 صنایع برودتی کلدسنتر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را بیش از دو دهه با طراحی و تولید یخچال و فریزر استیل صنعتی در سطح کشور آغاز نمود. این شرکت توانسته با طراحی بروز و کیفیت در تولید بادوام ترین و برترین محصولات را تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.

https://coldcenter.org/


فریزر طرح قدیم دنار سرما

صنایع برودتی دنارسرما با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع فریزر استیل طرح قدیم آغاز کرد. با ارائه خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور شعار خود که " مهم ترین وظیفه ما حفظ رضایت مشتریان عزیز است" را به تحقق می رساند.

https://donarsarma.ir/

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افزایش شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۸۵۷ نفر
۳ اردوگاه اسکان اضطراری برای متاثرین از سیلاب در ارومیه برپا شد
دستور فوری دیوان لاهه به اسرائیل برای توقف حمله به رفح
حضور رئیس‌جمهور و وزیر خارجه تانزانیا در سفارت ایران برای تسلیت به مردم ایران + عکس
بشار اسد در نزدیک‌ترین زمان ممکن به تهران می‌آید
فروش خانه به گروگان گیری منجر شد
دلایل بازداشت گسترده مقامات نظامی در روسیه
فرابی: رئیسی صمیمی‌ترین مقام کشور بود/ صفارهرندی: رئیس جمهور سیاست را مانند نوعی ماموریت و تکلیف به جای می‌آورد
خداحافظ سید دلها
ادای دِین به رئیس جمهوری که دوستش می‌داشتم
سید دلمان برایت تنگ میشود!
فیلم| سلامی: شهدای ما در عرصه بین‌الملل تاثیر گذار بودند
عکس| رئیسی؛ رجایی زیست، بهشتی شد
رضیئی: سید پناه ما بود/ غمیلوی: بهت زده‌ایم و بیشتر خجالت زده!
فیلم| سردار سلامی: رئیس‌جمهور ما یک شخصیت الهی و آسمانی بود
باز شدن پای اسرائیل به تیراندازی استانبول؟
چاقوکشی در مرکز چین با ۸ کشته/ ضارب با اختلال روانی بازداشت شد
ردپای اوکراین در حمله تروریستی به سالن تئاتر در حومه مسکو
عکس| تصاویری از تشییع شهید موسوی در شهرری
فیلم| سیل جمعیت مراغه‌ای‌ها در تشییع استاندار شهید آذربایجان‌شرقی
فیلم| آخرین سخنرانی آقای رئیسی در هیئت دولت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top